Кошик
1109 відгуків

Шановні відвідувачі та клієнти! Ми працюємо, та обов'язково відповімо в робочий час.

вул. Донська 4, Київ, Україна
+380 (95) 629-39-26
+380 (67) 991-31-65
Запчастини до котлів

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаПослуга "Післяплата". Вартість послуги оплачує покупець при отриманні товару у відділення Нової пошти. У вартість послуги входить: грошовий переказ за отриманий товар і розраховується за формулою 20грн.+2%(від суми грошового переказу). У села і пункти-прийому видачі, товар відправляється тільки за пром-оплатою!
  • Магазини Rozetka
  • СамовивізСамовивозу зі складу
  • Доставка кур'єром по УкраїніВартість доставки 120.00 ₴.Кур'єрська доставка здійснюється компанією Нова Пошта за рахунок покупця, за передоплатою від 100грн. Вартість доставки за тарифами Нової Пошти. Відстежити посилку можна в додатку або на сайті Нової пошти за номером декларації. Термін доставки 1-3 дні, кур'єр телефонує за 30-60 хвилин до прибуття.

Способи оплати

  • Пром-оплатаОнлайн оплата карткою Visa / Master Card
  • ПісляплатаОплата післяплатою можлива під час отримання у відділенні Нова пошта. При даному типі доставки клієнт додатково оплачує комісію за накладений платіж перевізнику: 2% від вартості замовлення + 20грн. - При вартості товару менше 800 грн. замовлення може бути відправлене тільки після 100% передоплати, можливість відправки такого замовлення без передоплати уточнюйте будь ласка у менеджера. - У села і пункти-прийому видачі, товар відправляється тільки пром-оплатою.- В села і пункти-прийому видачі, товар відправляється тільки за передоплатою.
  • СамовивізОплата під час самовивозу зі складу
  • Оплата Приват | Моно БанкВи можете сплатити товар використовуючи сервіси Приват Банку або Монобанку.    - Сплата через інтернет-сервіс або додаток Пріват24, Монобанк  - Звернутися у відділення Приватбанку і здійснити платіж через касу  - Сплата через термінал

Гарантія:

Гарантія 6 місяців - заміну запчастин повинен проводити кваліфікований спеціаліст авторизованого сервісного центру, представник сервісного центру має видати акт встановлення-заміни запчастини. При самостійній заміні гарантія – 3 місяці.
Гарантія не поширюється на:
- запчастини, пошкодження яких виникло внаслідок непередбачених обставин (перепад напруги, стихія, пожежа тощо).
- запчастини, пошкодження яких виникли внаслідок неправильної установки, налаштування та експлуатації.
- наявність слідів зовнішніх пошкоджень.
При виникненні гарантійного випадку запчастина надається в магазин, де вона була придбана, протягом 1-2 тижнів вона підлягає діагностуванню і у разі виявлення несправності пов'язаної з дефектом заводу-виробника підлягає заміні на нову. При поверненні в комплекті з запчастиною має бути копія акта дефектації обладнання із зазначеними несправностями та копія акта встановлення запчастини, чек про купівлю (номер замовлення) або товарно-транспортну накладну.

Оплата замовлення відбувається виключно у національній валюті ― української гривні.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner